طبق رتبه بندی برند فاینانس گلوبال ۵۰۰، اپل برای نخستین بار در پنج سال اخیر از آمازون و گوگل عبور کرد و با ۲۶۳.۴ میلیارد دلار، ارزشمندترین برند جهان است.

به گزارش ایسنا، طبق این رتبه بندی، استراتژی تنوع سازی اپل موثر واقع شده و ارزش این برند در سال گذشته ۸۷ درصد افزایش یافت. اپل با هدایت تیم کوک، مدیرعامل این شرکت فعالیتش را فراتر از آیفون توسعه بخشید و بخشهایی مانند اپل استور، آی کلود، اپل پادکست، موسیقی، تلویزیون و آرکید را تقویت کرد. این شرکت اکنون در حال برنامه ریزی برای تولید یک خودروی برقی خودران تا سال ۲۰۲۴ است.

 

پنج سال پیش آیفون دو سوم از فروش اپل را تشکیل می داد اما در سال ۲۰۲۰ تنها نیمی از فروش این شرکت بود. دیوید های، مدیرعامل برند فاینانس با اشاره به رشد و تنوع سازی اپل گفت: ما شاهد آن هستیم که این شرکت یک بار دیگر متفاوت فکر می کند. از مک به آی پاد، به آیفون، به آی پد، به اپل واچ، به خدمات اشتراکی، به بی نهایت و فراتر از آن.

 

تحلیلگران پیش بینی می کنند درآمد سه ماهه نخست مالی اپل با کمک فروش قوی آیفون ۱۲، بالاتر از ۱۰۰ میلیارد دلار باشد. پس از این که ارزش بازار سرمایه این شرکت در اوت گذشته از دو تریلیون دلار عبور کرد، تحلیلگران پیش بینی می کنند در ۱۲ ماه آینده به مرز سه تریلیون دلار برسد.

 

آمازون با ارزش ۲۵۴.۲ میلیارد دلار در رتبه دوم قرار دارد. افزایش ۱۵ درصدی ارزش برند آمازون با فروش آنلاین قوی در بحبوحه شیوع ویروس کرونا حاصل شد.

https://www.beytoote.com/computer/technews/tnews11069612.html


akhbar tecnolozhy9

موبایل تاشو با دستیار صوتی گوگل به بازار عرضه شد

BOB اولین گوشی هوشمند مبتنی بر بلاکچین ماژولار معرفی شد

بهترین دوربین گوشی‌های ۲۰۱۹ از نگاه DxOMark

اولین گوشی مجهز به اگزینوس 980 معرفی شد: ویوو X30 پرو

اپل سال 2020 یک مدل آیفون 5 جی معرفی می کند

ممنوعیت فروش دستگاه‌های هوشمند بدون نصب اپلیکیشن‌های روسی در روسیه

کدام گوشی‌های سونی آپدیت اندروید ۱۰ را دریافت می‌کنند؟

اپل ,برند ,شرکت ,سال ,ارزش ,دلار ,این شرکت ,از فروش ,پنج سال ,به آی ,برند جهان

مشخصات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها


orka سرزمین روشن کارتون و انیمه Melinda's notes javadjavadian مطالب اینترنتی wowland Shanika's receptions دانلود آهنگ شاد جدید و قدیمی مطالب اینترنتی ftsiran
دزدگ